Iva­lon pii­ri­ko­kouk­sen va­lin­nat

Sunnuntaina Ivalossa koolla ollut Vasemmistoliiton Lapin piirin syyspiirikokous valitsi puheenjohtajiston ja piirihallituksen vuodelle 2016. Puheenjohtajaksi valittiin Kati Tervo Kemistä. Ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Aaro Granroth Kittilästä ja toiseksi varapuheenjohtajaksi Markus Korjonen Rovaniemeltä.

Piirihallitukseen valittiin Maisa Lahnajärvi (Kemi), Vesa Puuronen (Rovaniemi), Vuokko Vakkuri (Ylitornio), Matti Luukkonen (Inari), Voitto Vaattovaara (Kolari), Janni Salmela (Pelkosenniemi), Arja Karhu (Tornio), Pirjo Viitala (Kemi), Aleksi Blomster (Rovaniemi), Mauri Jaakkonen (Kemi), Sirpa Niskala (Kemi), Raimo Puikko (Tervola), Sari Ekorre-Nummikari (Kemi), Timo Lettijeff (Rovaniemi) ja Hannu Oikarinen (Pelkosenniemi).

Hallituksen varajäseniksi valittiin Olavi Parkkila (Tornio), Jussi Öman (Rovaniemi), Lauri Titola (Inari), Saara Hartzell (Rovaniemi) ja Riitta Näkkäläjärvi (Inari).